First Entry (Official Opening) cewah..

first of all….syukur ke hadrat Ilahi di atas peluang yang akhirnya tiba buat aku untuk membuka laman blog aku sndiri (cewah..padehal domain still under wordpress.com)

harapan aku utk blog ni ialah supaye ia dpt menjadi suatu laman untuk aku berdiskusi (ceh ceh ceh) berbicara dan menulis tentang apa sahaja yang berlaku dalam kehidupan seharian aku….especially yang berkaitan dengan education world yang dah menjadi sebahagian daripada diri aku kini…mungkin tidak sepenuhnya buat masa ini namun masa nya akan menjelang tiba…dan dah pasti aku kena bersedia menerima hakikat tu daripada sekarang …walau camne mencabar sekalipun dunia itu, aku tetap perlu memasukinya. sebab itulah pilihan aku….dan takde masa dah untuk menyesal atau cuba patah balik ke titik pertama ia bermula….so, just take dis challenge no matter how tough it is and prepare to fight fight fight! yeah…we can do dis!!!!!

ok la, dat”s all for now. harap2 korang sume takkan boring dengan paparan cerita-cerita aku selepas ini dan continue to stay tune to dis blog yer…stay alive…gitu-gitu bersama Nabil “lu pikirla sendiri”….assalamualaikum dan selamat malam (aku assume korang baca blog ni waktu malam…sebab waktu siang korang sibuk buat keje ofis kan?kan?kan???)

Tinggalkan Jawapan

