Addicted to FB

hye hye..

hari ini saya ada confession nak buat…haa…berdebar2 tak sume orang nak dengar??

saya suka _______…ups..suka ape yeK?? suke makan megi? suke minum Milo? ke suke same si *_____* itu…

haha…saya suka berFB laa….

and i’m very addicted to FB..macam kalau tak dapat satu hari tu,boleh pengsan (iyeke?tak adela…pandaila kau nak exaggerate cerite ye miey…)

hari-hari mesti nak buka dan tengok FB..tengok apa perkembangan terbaru kawan-kawan sume..ade yang dah kawin ke…yang da tunang ke..or yang baru couple ke..(or yg baru break up ke…*peluang tuh..* haha..)

tengok ade tak sape-sape sudi bagi msg kt aku..(tolong la bagi msg kat aku…aku suka baca msg …haha…desperate ke ape aku ni..)

tengok notifications..kalau-kalau ade yang sudi nak komen pic aku ke..or reply komen aku yang ade kat pic orang lain (~~aku memang suke komen-komen kat pic orang lain ni..hehe…tolong lah komen gambar aku juga..hahaha…harapkan balasan rupenyer aku nih..)

CONCLUSION: Saya sudah ketagih sama FB…tapi ketagihan yang positif..sebab boleh keep in touch dengan kawan2 sume ..dan bole amik tahu latest news tentang kawan2 sume…hehe….(yela tu…macam la kau baik sangat btul2 nak amik tahu pasal orang lain..haha…i memang baik okay!!!)

Adakah korang kat luar sana pun sama addicted macam saya?Angkat tangan cepat!! haa…da nampak..satu.. due..sepuluh…seratus..

wau ramai lagi tu yang macam saya…Bagus!! Bagus!!!…hehe..(senyum sendiri..*aku normal juga rupenye*)

Tinggalkan Jawapan

