Memang banyak alasan..(Eh,takkan masih tak faham?)

Salam

selalunya bila hati tidak suka,memang banyak sahaja alasan yang akan muncul tiba-tiba. tidak perlu berfikir lama, tidak perlu menokok-tambah, tidak perlu sebarang cerita..

ada seseorang yang mengatakan…(aku tafsir mengikut pemahaman aku)..aku ini banyak alasan.
kerna bila mesej,tidak pernah berjawab.
bila ditanya,ada sahaja alasannya.

eh,takkan masih tak faham?
kalau orang itu banyak sangat alasannya untuk membalas mesej kita..apa maksudnya?
sila jawab sendiri bagi pihak sendiri…
bagi pihak aku,pasti aku rasakan orang itu tidak sudi untuk berbalas mesej dengan aku. jika begitu,mengapa harus membuang masa lagi? abaikan saja niat murni untuk mengirim mesej padanya…pasti tidak akan berbalas.

jika hati suka, tidak perlu sebarang tujuan atau alasan..pantas saja tindakannya. sekali lagi tanpa perlu berfikir lama…tindakan mendahului pemikiran. itu bila hati suka…

jadi masih tak faham ke? kalau dia tak balas mesej..apa maksudnya…

Tinggalkan Jawapan

