Terima Kasih buat kamu ^_^

Assalamualaikum…

terima kasih buat kamu

siapa pun kamu

kamu ceriakan hariku

walaupun kamu bukan peminat aku

tapi kamu tetap gembirakan aku

aku tahu banyak kelemahanku

aku mahu yang terbaik juga untukmu

tapi inilah yang terbaik dariku

terimalah aku

sepertimana aku terima kamu

Wahai kamu..

secebis ucapan ini khas untukmu

aku berterima kasih pada mu

kerna telah menceriakan hariku

walaupun kau hanya tersenyum padaku

tapi senyuman itu penawar dukaku

penerang kelam hatiku

membuatkan ku tahu

yang aku tidak sendiri di situ

kamu selalu menemaniku

walau bukan selalu

cukuplah sedetik itu

kerna itu yang terbaik darimu

untukku…

terima kasih sekali lagi buat kamu ^_^

#siapa-siapa pun boleh rasa kot…setiap hari berjumpa dengan kamu…dan kamu…dan kamu..dan kamu…owh..ramainya kamu *_* pening jap…hehe

Tinggalkan Jawapan

